Bi afirandina pergalek sêwirana marqeyê li şûna manualek marqeya kevneşopî, em hemî hêmanên herî pêwîst, wek logo, rengên marqeyê, tîpografî û rêwerzên marqeyê di hemî guhertoyan de, li yek cîhek berhev dikin. Ew dikarin tavilê werin bikar anîn Ew dikarin tavilê werin bikar anîn da ku materyalên reklamê çêbikin, wekî postên medyaya civakî. Di heman demê de binihêrin pirtûkek brandê çi ye Sedemek din a ku pargîdanî li şûna pirtûkek brandek klasîk her ku diçe pergalek sêwirana berfireh hildibijêrin, nermbûna wê ye. Ji ber vê yekê ku hemî hêman berê di bernameya ku tê de malper û ragihandina dîtbarî niha têne sêwirandin têne berhev kirin.
Figma karê sêwiranan hêsan dike û astengkeran kêm dike, wek mînak nekarîna logoyê ji pirtû Lîsteya Rêvebir a Asta C ka brandê bi formata pdf derxîne an jî hemî belgeyên ku bi dîmena sereke ya marqeyê ve girêdayî ne hilîne. Karsaziya xwe mezin bikin! Binêrin ka karsaziya xwe çawa Pîvan dike! Binêrin ka gamechangers harbingers çawa dikin! Pêşniyara me binihêrin! Divê pergala sêwiranê çi têxin nav xwe? Berî her tiştî, hêmanên bingehîn ên wekî logo / logotîpa di forma vektorê de, rengên marqeyê, tîpografî, materyalên dîtbar ên bi dîtbarî yên sereke, şêwazên bişkokê, îkonan. Wekî din, malper û firotgehên serhêl ên berfereh divê hêmanên amade hebin, di nav de: di: form, pêşekên dakêşan, etîket, agahdarî, navîgasyon, xuyangkirina lîstikvanên vîdyoyê, tablo û belgekirin ji bo pêşdebiran ka meriv çawa van hêmanan di kodkirinê de bikar tîne.

使用设计系统的好处 photo audi design 使用设计系统的好处 wêne. Pergala sêwirana Audi - îkonan. Jêder: ji bikaranîna sîstemên sêwiranê ji ber ku mijara sîstemên sêwiranê her ku diçe populertir û balkêştir dibe, ev tê wê wateyê ku çareseriyek wiha gelek feydeyan bi xwe re tîne. Pêşîn, we bandorek li ser domandina materyalên marqeya yekbûyî heye - hem dîjîtal û hem jî yên kevneşopî. Ev ji we re kontrolek mezintir li ser van materyalan dide - gihîştina pirtûkxaneyek daneyê bi agahdariya li ser marqe, malper û/an dikanê, bi dîtina zû daneyên pêwîst pêvajoya sêwiranê hêsan dike.
|